Reebok

Je herkent ze aan hun opvallende logo - de Reebok-schoenen. Als je de rode bakstenen driehoek ziet met de Reebok-letters, weet je dat je kunt rekenen op kwaliteit. Want daar staat het delta-logo voor. Voor merkbaas Matt O'Toole symboliseert de delta een positieve verandering en moedigt het je aan om je volledige potentieel te benutten. Haal het beste uit jezelf en gebruik de mogelijkheden die Reebok je biedt.Klik hier voor meer informatie!

  • NIEUWSTE
194 resultaten
CLOSE

Geslacht

MERK (1)

MAAT

YOUR TIME. YOUR LEGACY.

CLUB C LEGACY

Club C Legacy brengt rust in de stress van het dagelijkse leven. De campagne richt zich op drie jonge kunstenaars die ook in Hustle tijd voor zichzelf nemen om rust te vinden.

REEBOK

De Club C Legacy is het tweede iconische Reebok-silhouet dat wordt uitgebracht als onderdeel van het Write Your Legacy-platform. Dit platform moedigt iedereen aan zijn eigen persoonlijke erfenis, zijn Legacy, te schrijven door het heden vorm te geven, geïnspireerd door de wereld om hem heen.

Wat is de boodschap achter de Club C Legacy?

De Club C Legacy is ontworpen om de drager te inspireren om de rustige momenten in het leven op te merken en zichzelf de ruimte te geven om een nalatenschap te creëren. De campagne wil laten zien hoe belangrijk het is om in de drukte van alledag de tijd te nemen om je af te sluiten, je op jezelf te concentreren en je batterijen weer op te laden. Om de boodschap tot leven te brengen, zet Reebok drie "Classic Collaborators" uit verschillende delen van de wereld in de spotlights: Dan D'Lion, Awa, Ego Ella May. Deze jonge kunstenaars zijn actief op zoek naar rust in de chaos van het dagelijks leven om voor zichzelf een betere toekomst te creëren. Hoewel ze dit evenwicht op verschillende manieren vinden, hebben ze allemaal dezelfde focus: rustige momenten nemen en daarmee de ruimte om je nalatenschap te creëren.

YOUR TIME. YOUR LEGACY.

De Natural Dye kleding collectie

De campagne wordt afgerond met de Reebok Natural Dye Apparel-collectie. Een premium basis van best verkopende stijlen in Natural Earth Dye designs, gemaakt met natuurlijk voorkomende mineralen om een verwassen look te creëren. Ontworpen om een minimale impact op het milieu te hebben in vergelijking met synthetische kleurstoffen, bespaart Natural Dye water en energie en zorgt voor een betere sterkte van de stof. Na het ontginnen en drogen wordt elke minerale kleurstof geplet, gehamerd, gemalen of gebakken om een unieke kleur te verkrijgen.

THE DETAILS MAKE THE DESIGN

REEBOK

YOUR TIME. YOUR LEGACY.

Sportartikelen van een innovatief bedrijf

Reebok is gevestigd in Massachusetts in de VS en is een dochteronderneming van de Duitse sportartikelenfabrikant adidas. Naast sportschoenen produceert het bedrijf ook sportkleding en accessoires. Reebok is de wereldleider in ijshockeyapparatuur. De merknaam is afkomstig uit het Afrikaans, een taal die wordt gesproken door de Nederlandse immigranten in Zuid-Afrika. Dit verwijst naar het dier de reebok. Het bedrijf verwierf internationale faam met zijn innovatieve uitvindingen, die een kleine revolutie teweegbrachten in de sportartikelenmarkt.

Een fabrikant van sportartikelen met Britse roots

De oorsprong van Reebok is te vinden in het VK in 1895. In die tijd richtte de Foster-familie in Bolton het bedrijf J.W. Foster and Sons op. In 1924 leverde het familiebedrijf de atleten raceschoenen voor de Olympische Zomerspelen. In 1958 richtten twee nakomelingen van Foster een bedrijf op dat Reebok heette. Eenentwintig jaar later verwierf de Amerikaan Paul Fireman distributierechten voor Noord-Amerika en presenteerde hij de schoenen aan het grote publiek in de Verenigde Staten. Tegenwoordig is Reebok International Limited na verschillende eigendomswijzigingen een dochteronderneming van adidas en blijft het merk internationaal succesvol.

Ontwikkelingen van wereldfaam

Reebok is vooral bekend om zijn briljante ideeën en zijn onmiskenbare gevoel voor trends. In 1982, op het hoogtepunt van de aerobics-hype, kwam er een ??freestyle hardloopschoen voor dames op de markt. Al snel gebruikten de vrouwen het model niet langer alleen in de sportschool en op de baan. Het goed gevormde en comfortabele model werd een modieus icoon van de jaren '80 en een populaire straatschoen. Reebok bracht zowel lage als hoogsluitende sportmodellen op de markt. Legendarisch is de Reebok-pomptechnologie uit 1989. Onder leiding van Paul Litchfield ontwikkelden de ingenieurs van Reebok een schoen met geïntegreerde pomp. De pomp vult de luchtkamers in de schoen, waardoor deze beter aanpasbaar is aan de voetcontouren. Vooral de atleten Michael Chang en Dee Brown waren enthousiast over de pompmodellen.

Voor mannen, vrouwen en kinderen - voor iedereen!

De schoenen van het merk Reebok kennen geen specifieke doelgroep. Het assortiment is gericht op mensen van alle leeftijden en geslachten. De enige vereiste: je moet houden van comfortabele en sportieve schoenen. Door hun uitstekende draagcomfort en hoge functionaliteit zijn de Reebok-schoenen populair voor zowel het sporten, in de vrije tijd en het dagelijks leven. Als je veel staand werk doet, zijn Reebok-schoenen ook ideaal. Wij beschikken over een aantal innovatieve schoenen in ons goed gevulde assortiment. Waaronder verschillende modellen die beschikken over de verfijning waar Reebok internationaal gezien bekend om staat. Aangezien het assortiment van tijd tot tijd wordt vernieuwd, raden we je aan onze Keller x-winkel regelmatig te bezoeken.